Account Managers Association

Wat is de AMA? 

De AMA is een studieclub voor actieve accountmanagers, die graag hun kennis willen verstevigen en openstaan voor nieuwe initiatieven en kansen. De groep bestaat uit account- en keyaccountmanagers uit vele branches van food tot non-food, van automotive tot bouw, van recreatie tot etc. etc. Die diversiteit is heel goed, want juist dan kun je veel van elkaar leren. De sterk groeiende groep komt 5x per jaar bij elkaar in Harmelen (nabij Utrecht) om kennis op te doen van interessante sprekers en inleidingen over ontwikkelingen in het vakgebied. Tegen lage kosten zorgen dat je steeds beter wordt in je vakgebied. Samen met collega’s van én met elkaar leren; dat is de ambitie en inzet van AMA. 

Hoe werkt AMA?

De deelnemers aan AMA komen 5x per jaar bij elkaar. Binnenlopen kan tussen 17.00 en 18.00 uur en om 18.00 uur starten we de bijeenkomst. Er zijn 2 bijeenkomsten tussen februari en mei en 2 tussen september en november. Daarnaast is er ook een interessante spreker tijdens de barbecue kort voor de zomervakantie.

Hoe ziet een AMA-bijeenkomst eruit?

Je kunt dus tot 18.00 uur binnenlopen en netwerken met je collega’s. Om 18.00 trappen we af met een korte inleiding waarna een interessante spreker een boeiend en leerzaam onderwerp bespreekt. Actief werken we aan jouw kennisniveau. Vragen stellen staat vanzelfsprekend vrij. Om ca. 19.30 uur beginnen we aan het tweegangendiner en zo rond 21.00 uur zal een van de aanwezigen een korte presentatie verzorgen.  Dat kun jij ook een keer doen als je dat wilt maar dat zien we dan later wel.

Waar gaan de sprekers het zoal over hebben?

Psychologie in sales, , de veranderende rol van de accountmanager, de leadgeneratie, het functionerings- en beoordelingsgesprek, onderhandelingstechnieken, inzicht in de mens achter de klant, pionieren, beter benutten van LinkedIn, etc. etc. We pakken een groot aantal leerzame onderwerpen beet, want we zijn tenslotte een studieclub.

Wie is de initiatiefnemer van AMA?

Initiatiefnemer van de Account Managers Association is Bart Weijers. Een geroutineerd organisator van bijeenkomsten, werkgroepen, studiegroepen, dagvoorzitter etc. Een ondernemer met een schat aan ervaring en van vele markten thuis. Voor meer informatie over Bart Weijers zie https://nl.linkedin.com/in/bartweijers

 

Wat kost AMA?

De deelnamekosten aan AMA zijn € 150,- exclusief btw per jaar (inclusief btw is dat €  181,50). Dan kun je het gehele jaar met alle 5 bijeenkomsten meedoen. Stap je later in een jaar in dan betaal je naar rato. De dinerkosten zijn inclusief drankjes €  35,- en die kosten kun je diezelfde avond aan de bar afrekenen. Je kunt die kosten (geheel of gedeeltelijk) privé betalen maar ons advies: leg je werkgever uit dat dit voor educatie is en dan is er grote kans dat de werkgever de deelnamekosten wil betalen en jij steekt je vrije uren erin. Samen investeren in jouw kwaliteiten, tenslotte heb je daar allebei profijt van.

Hoe kun jij ook vrijblijvend kennismaken met AMA?

Heb je interesse in mogelijke deelname aan AMA dan kun je een keer vrijblijvend komen kijken en besluit je later of je deelnemer wordt. Die avond betaal je dus alleen diner en eigen drankjes.

Interesse? Meld je dan aan op ama@amweko.nl. Vermeld in je mail je naam, je emailadres, en geef aan dat je graag eens nader wilt kennismaken met de Account Managers Association.

Graag tot ziens bij studieclub Account Managers Association.